Computerhulp op locatie bij u thuis of op kantoor. Wij komen bij u langs op basis van no cure no pay. Naast deze garantie bent u verzekerd van een informerend en betaalbaar bezoek van een vriendelijke expert met kennis van zaken.

Telefoon: +31 20 772 7290

News

Een op drie aankopen verloopt via internet

Bijna 33 procent van de aankopen van de Nederlandse consument, wordt online gedaan. In 2009 bleef dit percentage nog steken op 23 procent.

De stijging is grotendeels te danken aan het kopen van kleding en schoenen, producten die steeds meer online worden gekocht, in plaats van in de winkel.

Dit blijkt uit een onderzoek van Blauw Research, in opdracht van het Hoofdbedrijfschap Detailhandel en Thuiswinkel.org .

Producten als vliegtickets, boeken en dvd’s worden al langer online afgenomen. De afgelopen jaren worden echter ook steeds meer speelgoed, kleding en mobiele telecomproducten online gekocht. In het onderzoek stijgt ook het aantal online aankopen van computer hardware met 18 procent, waarschijnlijk ingezet door de tabletverkoop.

Oriëntatie op een aankoop vindt doorgaans online plaats. Als de oriëntatie niet in de winkel plaatsvond en de aankoop wel, dan komt dit vooral omdat men het product in handen wil kunnen nemen. Wijnand Jongen, directeur van belangenorganisatie Thuiswinkel.org: “Het vertrouwen van consumenten in online winkelen neemt nog altijd toe. Opvallend is dat het onderzoek laat zien dat Nederlanders voor het eerst meer tevreden zijn over internet als oriëntatiekanaal dan over de fysieke winkel als oriëntatiekanaal. Webwinkels slagen er dus steeds meer en beter in drempels weg te nemen bij de consument. Daardoor stijgt het vertrouwen van de consument in online kijken en kopen.”

Read More... Roll in

Werknemer vergooit 19 miljard met ict-onkunde

ICT-problemen en gebrekkige computerkennis van Nederlandse werknemers kosten bij elkaar...

 

Volgens het onderzoek Ctrl Alt Delete, dat is uitgevoerd door de Universiteit Twente, daalt de productiviteit van een werknemer met 8 procent door onkunde of technische problemen met computers. ,,Werkgevers en werknemers zijn zich daar echter nauwelijks van bewust. Je kan het niet helemaal voorkomen, maar er valt veel winst te behalen op dit gebied. Elk uur dat we op een computer werken, verliezen we per persoon bijna 5 minuten’’, zegt onderzoeker Alexander van Deursen.

ICT-buddy

Opdrachtgevers voor het onderzoek, de organisaties ECDL, CA-ICT en Digivaardig & Digiveilig, adviseren op basis van de uitkomsten om werknemers te trainen in hun vaardigheden en hen daarop ook te toetsen. ,,De mogelijke winst van zo'n training wordt zwaar onderschat’’, aldus Van Deursen. Ook zouden werkgevers de rol van de helpdesk kunnen verbreden. Die houdt zich nu vooral met technische zaken bezig, maar zou ook een ondersteunende rol kunnen krijgen bij het aanleren van vaardigheden. ,,Daarnaast is het een idee om de spontane hulp van collega's formeler te maken. Denk aan een ICT-buddy die als verlengstuk van de helpdesk kan fungeren’’, aldus de onderzoeker.

Onacceptabel

Het gebrek aan vaardigheden is verantwoordelijk voor ongeveer 4 procent verlies van de werktijd met een computer. Niet goed functionerende systemen leveren een vergelijkbaar verlies op, aldus de onderzoekers. Woensdag namen SER-voorzitter Alexander Rinnooy Kan en Tineke Netelenbos van Digivaardig & Digiveilig het rapport in ontvangst. Netelenbos wil dat werkgevers en werknemers samen in actie komen: ,,Een productiviteitsverlies van 19 miljard euro is onacceptabel.’’

Read More... Roll in

Een op drie aa...

Bijna 33 procent van de aankopen van de Nederlandse consu...

Werknemer verg...

  Volgens het onderzoek Ctrl Alt Delete, dat i...

Stap 1: Kies uw systeem

en volg de rest van de stappen om uw computer bij ons ter reparatie aan te bieden.

Er wordt binnen 24 uur contact met u opgenomen betreft uw reparatie.

Geen enkel risico

Is er een ander defect dan aangemeld? Wordt het duurder dan verwacht? Wilt u afzien van de reparatie? Geen probleem, u betaalt ons alleen de transportkosten!

24/7 in heel Nederland

Gemakkelijk, snel en veilig uw reparatie of upgrade kiezen en geheel afhandelen, dat kan 24/7 bij The Helpfactory

Lees meer

Stap 2: Uw gegevens

Stap 3: Kies uw product

Stap 4: Model of Omschijving

Stap 5: Kies uw reparatie

Stap 6: Waar

Stuur uw reparatie op

U kunt uw laptop sturen naar:
F'actory Laptops
Cruquiuskade 243
1018 AM
Vermeld duidelijk bij de laptop uw probleem, naam en telefoonnummer.
Wij raden aan om de laptop goed te verpakken in een daarvoor bedoelde doos.

Wij zullen binnen 5 werkdagen na aankomst van de laptop contact opnemen met een prijsindicatie voor de reparatie. Bij reparatie kosten onder de €150,- gaan wij zonder akkoord over tot reparatie en wordt u gebeld als de laptop klaar is.

Wij handteren € 75,- onderzoekskosten die u terug krijgt als u tot reparatie over gaat.

Wanneer wij iets niet kunnen repareren betaald u helemaal niks.

Kies volgende stap als u deze optie wenst te gebruiken en vul uw gegevens in zodat wij deze al in ons systeem op kunnen nemen.

Haal mijn reparatie op

Wilt u uw laptop op laten halen door ons dan kan dat. Wij gebruiken binnen Amsterdam daar waar mogelijk is de fiets omdat wij dit beter vinden voor het milieu. Buiten Amsterdam komen wij per auto.
De kosten om de laptop op te laten halen bedragen €18,-

Wij zullen binnen 5 werkdagen na aankomst van de laptop contact opnemen met een prijsindicatie voor de reparatie. Bij reparatie kosten onder de €150,- gaan wij zonder akkoord over tot reparatie en wordt u gebeld als de laptop klaar is.

Wij handteren € 75,- onderzoekskosten die u terug krijgt als u tot reparatie over gaat.

Wanneer wij iets niet kunnen repareren betaald u helemaal niks.

Kies aub volgende stap als u deze optie wenst te gebruiken en vul uw gegevens in zodat wij deze al in ons systeem op kunnen nemen.

Ik breng mijn reparatie

U kunt uw laptop elke door de weekse dag van 09.30 t/m 18.30 langsbrengen zonder afspraak.

Als u de laptop bij ons inbrengt betaald u € 75,- aan bij de balie. Deze kosten zullen op de eindrekening in mindering worden gebracht mits u tot reparatie over gaat. Gaat u niet tot reparatie over en hebben wij meer dan een half uur aan uw diagnose moeten werken dan zullen wij de € 75,- als onderzoekskosten hanteren.

Bij reparatie kosten onder de €150,- gaan wij zonder akkoord over tot reparatie en wordt u gebeld als de laptop klaar is.

Wanneer wij iets niet kunnen repareren betaald u helemaal niks.

Kies volgende stap als u deze optie wenst te gebruiken en vul uw gegevens in zodat wij deze al in ons systeem op kunnen nemen.

Michael

Ik heb dit leuke bedrijf uit de Mike's guide, een boekje over ...

Nynke Grunfeld...

De jongens van F’act zijn betrouwbaar, creatief en hebben verstand ...

Lex Raymakers ...

Voor ieder bedrijf, klein of groot, wordt de Informatie Technologie ...